Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/9764
Title: | Pautas de inclusión educativa para maestros de niños y niñas con retardo mental moderado en centros educativos suburbanos de Quito |
Author(s): | Salas Ochoa, Bernarda Patricia |
Thesis Director: | Armendariz, Lourdes |
Type: | bachelorThesis |
Keywords: | EDUCACION ESPECIAL;EDUCACION INICIAL;ESCUELA INCLUSIVA;INCLUSION EDUCATIVA;LICENCIADA EN EDUCACION INICIAL;NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES;RETARDO MENTAL |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | UNIVERSIDAD TECNOLOGICA EQUINOCCIAL. FACULTAD: CIENCIAS SOCIALES Y COMUNICACIÓN |
Abstract: | |
Table of contents: | Tema. Marco legal. Inclusión. Metodología. Propuesta. Conclusiones y recomendaciones. |
URI: | http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/9764 |
Appears in Collections: | TESIS - UIO |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
41275_1.pdf | 777.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.