Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/9445
Title: Plan de marketing para recuperar la identidad e imagen de la ciudad de Quito
Author(s): Granizo Villavicencio, Veronica Elizabeth
Thesis Director: Vera, Wilson
Type: bachelorThesis
Keywords: CIUDAD DE QUITO;IDENTIDAD DE QUITO;IMAGEN DE QUITO;MERCADOTECNIA;PLAN DE MARKETING
Issue Date: 2005
Publisher: UNIVERSIDAD TECNOLOGICA EQUINOCCIAL. FACULTAD: CIENCIAS ECONÓMICAS Y NEGOCIOS
Abstract: 
Table of contents: Planteamiento del problema. Antecedentes históricos de Quito y marco teórico. Estudio de mercado. Plan de marketing. Conclusiones y recomendaciones
URI: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/9445
Appears in Collections:TESIS - UIO

Files in This Item:
File SizeFormat 
26900_1.pdf1,68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.