Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/23409
Title: EL MODELO CONSTRUCTIVISTA COMO DESARROLLO INTELECTUAL ESTUDIANTIL
Author(s): Mendoza Cedeño, Gregorio Isoldo
Thesis Director: Gallegos, Rodrigo
Type: masterThesis
Keywords: DESARROLLO INTELECTUAL;DESARROLLO SOCIAL;PEDAGOGIA;POSGRADOS;TEORIAS PEDAGOGICAS;MAGISTER EN EDUCACION Y DESARROLLO SOCIAL;APRENDIZAJE SIGNIFICATIVO
Issue Date: 2008
Publisher: POSGRADOS FACULTAD:MAESTRIA EN GERENCIA ESTRATÉGICA DE LA COMUNICACIÓN ORGANIZACIONAL
Abstract: 
Table of contents: Introducción. Debate teórico. Modelo constructivsta. Desarrollo intelectual estudiantil. Comparación de las variables e hipótesis. Conclusiones y recomendaciones.
URI: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/23409
Appears in Collections:TESIS - UIO

Files in This Item:
File SizeFormat 
34576_1.pdf46.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.