Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/23409
Title: | EL MODELO CONSTRUCTIVISTA COMO DESARROLLO INTELECTUAL ESTUDIANTIL |
Author(s): | Mendoza Cedeño, Gregorio Isoldo |
Thesis Director: | Gallegos, Rodrigo |
Type: | masterThesis |
Keywords: | DESARROLLO INTELECTUAL;DESARROLLO SOCIAL;PEDAGOGIA;POSGRADOS;TEORIAS PEDAGOGICAS;MAGISTER EN EDUCACION Y DESARROLLO SOCIAL;APRENDIZAJE SIGNIFICATIVO |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | POSGRADOS FACULTAD:MAESTRIA EN GERENCIA ESTRATÉGICA DE LA COMUNICACIÓN ORGANIZACIONAL |
Abstract: | |
Table of contents: | Introducción. Debate teórico. Modelo constructivsta. Desarrollo intelectual estudiantil. Comparación de las variables e hipótesis. Conclusiones y recomendaciones. |
URI: | http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/23409 |
Appears in Collections: | TESIS - UIO |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
34576_1.pdf | 46.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.