Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/11102
Title: Estudio de valoración de la marca Valgestion S.A.
Author(s): Cordova Bernal, Roberto Carlos
Thesis Director: Calles, Jaime
Type: masterThesis
Keywords: ACTIVOS INTAGIBLES;CONTABILIDAD;MAGISTER EN CONTABILIDAD Y AUDITORIA;MARCAS
Issue Date: 2013
Publisher: UNIVERSIDAD TECNOLOGICA EQUINOCCIAL. FACULTAD: POSGRADOS
Abstract: 
Table of contents: CAPITULO I. Introducción. CAPITULO II. Marco teórico y conceptual. CAPITULO III. La marca. CAPITULO IV. La empresa Valgestión. CAPITULO V. Valoración de la marca Valgestión. CAPITULO VI. Conclusiones y recomendaciones. Bibliografía.
URI: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/11102
Appears in Collections:TESIS - UIO

Files in This Item:
File SizeFormat 
55149_1.pdf968.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.