Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/23022
Title: INTERVENCION TEMPRANA EN EL APRENDIZAJE DEL NUMERO CON NIÑOS EN RIESGO EN LA EDAD DE 4 A 5 AÑOS
Author(s): Godesteanu Friedmann, Vivian Audrey
Thesis Director: Aguilar, Manuel
Type: masterThesis
Keywords: EDUCACION ESPECIAL;EDUCACION INFANTIL;EDUCACION PREESCOLAR;ESTIMULACION TEMPRANA;PRE-KINDER;DOCTORADO UTE
Issue Date: 2007
Publisher: POSGRADOS FACULTAD:MAESTRÍA EN EDUCACIÓN INFANTIL Y EDUCACIÓN ESPECIAL
Abstract: 
Table of contents: Introducción. Marco de referencia. Metodología. Resultados. Conclusiones. Bibliografía.
URI: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/23022
Appears in Collections:TESIS - UIO

Files in This Item:
File SizeFormat 
32341_1.pdf39.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.