Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/23022
Title: | INTERVENCION TEMPRANA EN EL APRENDIZAJE DEL NUMERO CON NIÑOS EN RIESGO EN LA EDAD DE 4 A 5 AÑOS |
Author(s): | Godesteanu Friedmann, Vivian Audrey |
Thesis Director: | Aguilar, Manuel |
Type: | masterThesis |
Keywords: | EDUCACION ESPECIAL;EDUCACION INFANTIL;EDUCACION PREESCOLAR;ESTIMULACION TEMPRANA;PRE-KINDER;DOCTORADO UTE |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | POSGRADOS FACULTAD:MAESTRÍA EN EDUCACIÓN INFANTIL Y EDUCACIÓN ESPECIAL |
Abstract: | |
Table of contents: | Introducción. Marco de referencia. Metodología. Resultados. Conclusiones. Bibliografía. |
URI: | http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/23022 |
Appears in Collections: | TESIS - UIO |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
32341_1.pdf | 39.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.