Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/22104
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorJaramillo, Lilianes_ES
dc.date2021es_ES
dc.date.accessioned2021-04-29T03:00:22Z-
dc.date.available2021-04-29T03:00:22Z-
dc.date.issued2021es_ES
dc.identifier.other73097es_ES
dc.identifier.urihttp://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/22104-
dc.description.abstractes_ES
dc.description.tableofcontentses_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.publisherDERECHO Y CIENCIAS SOCIALES FACULTAD:CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN MENCIÓN LENGUAJE Y COMUNICACIÓNes_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ec/es_ES
dc.subjectCOMUNICACIONes_ES
dc.subjectEDUCACIONes_ES
dc.subjectLENGUAJEes_ES
dc.titleLos niveles de lectura inciden en la comprención lectoraes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
dc.identifier.sedeUIOes_ES
Appears in Collections:TESIS - UIO

Files in This Item:
File SizeFormat 
73097_1.pdf976.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.