Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/22671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorObando, Nancyes_ES
dc.date2021es_ES
dc.date.accessioned2021-05-26T03:00:27Z-
dc.date.available2021-05-26T03:00:27Z-
dc.date.issued2021es_ES
dc.identifier.other73151es_ES
dc.identifier.urihttp://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/22671-
dc.description.abstractes_ES
dc.description.tableofcontentses_ES
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.languagespaes_ES
dc.publisherDERECHO Y CIENCIAS SOCIALES FACULTAD:CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN MENCIÓN EDUCACIÓN PRIMARIAes_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ec/es_ES
dc.subjectCIENCIASes_ES
dc.subjectEDUCACIONes_ES
dc.subjectEDUCACION PRIMARIAes_ES
dc.titleEl manejo del conocimiento de las competencias afectivas incide en el rendimiento académico, social y afectivo de niños y niñas de sexto y séptimo años de básicaes_ES
dc.typebachelorThesises_ES
dc.identifier.sedeUIOes_ES
Appears in Collections:TESIS - UIO

Files in This Item:
File SizeFormat 
73151_1.pdf9.89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.