Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/12195
Title: | Múltiples inteligencias y la utilización de la teoría de diferenciación escolar dentro del aula |
Author(s): | Wohlermann Barrera, Maria Cristina |
Thesis Director: | Gallegos, Rodrigo |
Type: | masterThesis |
Keywords: | DESARROLLO SOCIAL;INTELIGENCIA;INTELIGENCIAS MULTIPLES;MAGISTER EN EDUCACION Y DESARROLLO SOCIAL;POSGRADOS |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | UNIVERSIDAD TECNOLOGICA EQUINOCCIAL. FACULTAD: POSGRADOS |
Abstract: | |
Table of contents: | Introducción. Marco de referencia. Metodología. Resultado y análisis. Conclusiones y recomendaciones |
URI: | http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/12195 |
Appears in Collections: | TESIS - UIO |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
44272_1.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.