Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/11448
Title: | Valoración del programa "Sentir y Pensar" como estrategia de intervención escolar en la resolución de conflictos en niños de 5-6 años de edad |
Author(s): | Durango Campana, Sandra Karina |
Thesis Director: | Almeida, Salua |
Type: | masterThesis |
Keywords: | EDUCACION INFANTIL;MAESTRIA EN EDUCACION INFANTIL Y EDUCACION ESPECIAL;POSGRADOS;VALORES |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | UNIVERSIDAD TECNOLOGICA EQUINOCCIAL. FACULTAD: POSGRADOS |
Abstract: | |
Table of contents: | Macro teórico. Marco referencial. Marco diagnóstico. Conclusiones y recomendaciones. |
URI: | http://repositorio.ute.edu.ec/handle/123456789/11448 |
Appears in Collections: | TESIS - UIO |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
38005_1.pdf | 252.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.